31 Temmuz 2014 Perşembe

uzun bir ara.. uzun bir plan...

Biliyorum biliyorum..
Yazmadım, yazamadım.. olmadı...
1.5 sene gezdim gezdim... Endonezya-Lembeh, Singapur, Amerika-Anapolis, Antalya, Bodrum, İspanya-Malaga-Tornedo, Yunanistan-Thasas, İspanya-barcelona, Amerika-Newyork,- Boston, Malezya-Spadan, Kualo-Lumpur, Mısır-Sharm, Giresun, Amerika-Newyork (tekrar), Antalya, Filipinler-Anileo...

Evet çokkk gezdim ama yazamadım.. ve anladım ki.. gezerken yazmak zormuş...

Şimdiiii... yeniden çalışmaya başladım... kapana kısıldım evet.. ama... derin planlar içindeyim...
Evet yaaa.. uzun bir nadas dönemi..
Hazırlıklar..
Ve Dünya turu...
backpacering, sailing, trekking, trainning (bunu ben icat ettim).. öyle böyle değil..5-10 yıl.. zaman baskısı olmadan...hazırlıkları gün gün yazacağım....

Başlayalım mı:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...