25 Ağustos 2013 Pazar

Sema Yollarda...

"Git gelmeleri" ne sık geliyordu son zamanlarda... sık sık yazdım burada da... gidebilmek için uzun uzak... zaman baskısı olmadan... plansız... akışına...

Gidebilmek için ne gerekiyorsa yaptım bir bir... kimisi planlı, kimisi tümüyle tesadüfen, kimisi evrenden hediye... halatların çoğu çözüldü sonunda.... artık yollar yakınımda...

Evet ormandaki yollardan en az kullanılanını seçtim ben... onca hayrete, onca şüpheye rağmen... hazırım artık yollar için... git gelmişti.. gitmeliydim... işte gidiyorum yavaş yavaş...

Geçen Ağustosta sualtı ve dalışla yeniden tanışmam, acemice fotoğraflama çabalarım ve o çocuksu coşkum... içimdeki "git" leri depreştirmişti yavaştan... son bir sene hayatımda en çok gezdiğim dönem oldu... yavaş yavaş ısındım gitmelere.. ardarda yaptığım yolculukların tadını almıştım ya... artık daha diyordu bünyem.. daha uzun.. daha uzak...

Başladım hazırlıklara.. tabii önce teorik :)))

Öncelikle bütçe; bu kadar çok ve uzun gezmek için sıkı bir bütçe kontrolü gerekiyordu... böylece ucuz gezme olanaklarını araştırırken inanılmaz olasılıklarla tanıştım... sırt çantalılar, rwf ( dünya seyahati bileti) her yaşa interrail, hosteller, airbnb, free aktiviteler, ligth travelling vs vs vs...

Sonra deneme gezisi; evet 25 eylül- 8 ekim arası yapacağım Amerika gezisi bunun testi olacak... Boston da hostelde kalacağım.. Newyork da airbnb tarzı bir pansiyon maceram olacak... ince ince planlamaktayım...

Bu hazırlıklar sırasında sürekli gezi kitapları, anı yazıları, bloglar vs okuyorum... her gün bir başka süpriz... inanılmaz... çocuk gibi yüreğim pır pır...

Evet ya ... bu defa gerçekten gideceğim... Semaca Yollarda olacağım..

Tabii bu da yetmeyecek... yazacağım bunları... sık sık...

Önce blogger da bir yeni blog "SEMACA YOLLARDA"...
Sonra bir web sitesi.. daha kolay yöneteceğim... bol fotoğraflı... yaşadıklarım.. hissettiklerim... biraz oradan biraz buradan... öyle klasik "gittim gördüm gezdim" olmayacak pek... eksik gedik belki de... yollarda bulduklarım.. sokakların tadı.. insan manzaraları.. tümüyle "bence" olan...

Hazırlıklarla başlayacak yazılar... yukarıda söz ettiklerimin hepsi birer yazı konusu aslında... şimdiden bunları paylaşmak için sabırsızlanıyorum...

Bu yaşta mı diyenlere, yalnız nasıl gidersin diyenlere, sen aklını mı kaçırdın diyenlere, yok artık daha neler abartma diyenlere... bir de merak edenlere... yazasım var yine... beğenirseniz eşlik edersiniz yorumlarla ya da canlı canlı belli etaplarda... tüm öneri görüş ve yorumlar değerli...

Hadi bakalım... düşelim önce kalemle (pardon klavyeyle :))) ) yollara..
Kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...